23 April, 2009

HUJUNG MINGGU YANG MEMENATKAN

Hujung minggu lepas seperti lazimnya apabila Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur bermula, maka sudah menjadi tugas hakiki aku untuk turun membuat pemilihan. Alhamdulillah, dalam masa dua hari aku berjaya menyudahkan pemilihan tersebut walaupun agak penat dengan kesesakan di pesta buku. Dalam sibuk-sibuk ke pesta buku, aku harus menyudahkan satu projek di ibu pejabat dan saban malam aku berada di sana sehingga kadangkala mencecah pukul 1.00 pagi. Keadaan ini sedikit memenatkan sehingga anak aku bersungut yang aku pagi pergi kerja, malam pun pergi kerja.....Nak tak nak aku terpaksa meluangkan sedikit masa yang ada untuk membawanya keluar berjalan-jalan sekitar Kuala Lumpur termasuk berkunjung ke rumah Puan Saki Sasamori.
Dalam pada kesibukan di Pesta Buku dan menguruskan projek pejabat, aku juga perlu membereskan urusan dengan pengurusan Search berkaitan gerai kami di setiap tapak konsert. sempat juga dua kali mengadakan diskusi berkaitan urusan ini dan sempat juga aku menjengah Search berlatih di sebuah studio di Jalan Robson....

Apapun bermula bulan hadapan, aku akan lebih sibuk dan penat.......

Dan pastinya puteri aku akan bosan dengan situasi tersebut....

No comments: