20 September, 2006

Tanggal 19 September...

















Semalam 19 September 2006 merupakan tarikh penting dalam hidup aku sekeluarga. Tarikh tersebut merupakan hari lahir isteri kesayangan aku dan juga tarikh ulang tahun perkahwinan kami yang ke-3. Jadi, semalam aku aku mengambil cuti untuk bersama-sama keluarga meraikan hari yang penting ini. Bermula dari awal pagi kami sekeluarga keluar makan dan akhirnya sampai ke Pengkalan Kubor. Petangnya aku mengambil kesempatan membawa puteri aku naik bas. Sebenarnya dah lama dia teringin sangat hendak naik bas, dan semalam aku mengotakan hajat si kecil ini. Gembira sungguh nampaknya kerana asyik berceritakan mengenai naik bas itu kepada ibunya. Di sebelah malamnya pula aku sekeluarga keluar makan bersama Azam dan Hadi sekeluarga di Sri Cerana Restoran. Pertama kali dapat berkumpul sekali bersama keluarga masing-masing dan sememangnya itu sudah cukup menggembirakan aku dan isteri dalam meraikan hari yang bersejarah ini.
(Gambar atas tu adalah gambar lama yang dirakamkan dua tahun lepas )

No comments: