26 January, 2009

KOLEKSI ROCK MALAYSIA 80-AN


Seorang kawan sedang dalam proses untuk menerbitkan satu ensiklopedia berkenaan zaman kegemilangan muzik rock di Malaysia pada era tahun 1980-an. Sebagai seorang Mat Rock dulu kini dan selamanya....aku diminta untuk turut sama membantu dan sememangnya amat teruja untuk menolong apa yang patut. Jadi kawan-kawan yang mempunyai apa jua bahan berkaitan Rock Malaysia sekitar tahun 80-an (artikel, kaset,LP, video klip, tiket konsert, poster dan apa jua bahan berkaitan) bolehlah menghubungi aku di talian 012-4931700. Kami hanya ingin ingin berkongsi bahan tersebut, dan bukan untuk terus mengambilnya. Bahan-bahan ini akan dimasukkan dalam ensiklopedia ini (sekiranya sesuai) dan mungkin juga ada kredit untuk anda. Aku juga sebenarnya sedang mencari sesiapa jua yang mempunyai koleksi pita video (VHS) berkaitan apa jua koleksi Rock Malaysia seperti video klip, konsert, rakaman TV dan lain-lain. Bahan-bahan ini bertujuan untuk dikongsi dan diconvertkan dalam bentuk DVD dan VCD. Jadi, Mat-Mat Rock atau Minah Rock yang masih lagi mempunyai koleksi tersebut sila hubungi aku segera.....

1 comment:

Satira+Kacau said...

Sdr Sharrul: Bagus usaha Sdr dan kawan Sdr itu. Hidup rock! Saya hanya peminat yang tersilap tidak menyimpan.

Satira + Kacau